Blog

We will help a client's problems to develop the products they have with high quality Change the appearance.
Putovanje Airbnb-a od Ideje do Imperije

Putovanje Airbnb-a od Ideje do Imperije

Airbnb je jedan od najpoznatijih startupa na svijetu, ali početak ove kompanije bio je daleko od glamuroznog. U 2007. godini, Brian Chesky i Joe Gebbia, dvojica mladih dizajnera, nisu imali novca za plaćanje svog stana u San Franciscu. Umjesto da odustanu, odlučili su koristiti svoju kreativnost i postaviti nekoliko madraca u svoj dnevni boravak, nudeći smještaj za posjetitelje konferencije koja se održavala u gradu. Ovaj trenutni korak im je donio početnu ideju: ponuditi prostor za privatan smještaj putem interneta.

Prvobitno su naišli na mnoge poteškoće. Nisu imali dovoljno novca za izradu profesionalne web stranice, pa su svoju prvu verziju platforme napravili koristeći samo osnovne alate. Kada su se pokušali obratiti investitorima, naišli su na mnoge odbijenice. Mnogi su im govorili da je njihova ideja previše riskantna i nejasna. Ali, nisu se predali.

Tada su odlučili napraviti još jedan hrabar korak: kreirali su specijalnu ediciju serije kolačića s likovima predsjedničkih kandidata, koji su 2008. godine bili na vrhuncu popularnosti, te ih poslali investitorima. Iako su neki bili skeptični, investicija je došla, a ideja je počela rasti.

Danas je Airbnb globalni gigant s milijunima korisnika i procijenjen na desetke milijardi dolara. Njihov uspjeh pokazuje kako, bez obzira na to koliko je ideja u početku bila nejasna ili koliko su teškoće bile prisutne, upornost, kreativnost i volja za učenjem mogu stvoriti nevjerojatne uspjehe.

Ova priča nas uči nekoliko važnih stvari:

  1. Inovacija dolazi iz kreativnosti i prilagodbe – kako su Chesky i Gebbia osmislili originalnu ideju u trenutku kada su se suočili s problemima.
  2. Upornost je ključ – odbijenice i neuspjesi nisu kraj puta, već samo prilika za ponovni pokušaj.
  3. Izgradnja odnosa je bitna – njihova sposobnost da privuku investitore i korisnike bila je temeljena na odnosima i stvaranju povjerenja.